Friday, April 2, 2010

HAPPY ME!!!

Alhamdulillahh..hari ni saya rasa amat HAPPY sangat sangat sangatt!!!

Kenapa??? Sebab...hari ni raaaammaaiiiii sangat kawan2 yg contact saya dan bertanyakan tentang BIZ HEBAT ni!!!

ada antaranya kawan2 yg dah lama betul saya x jumpa. yang dah 12 tahun takde contact, x jumpa, tiba-tiba dapat call diorang!! masya Allah...terharunya saya...and terima kasih sgt sb kamu semua contact saya. sebenarnya saya pun selalu cari kawan2 lama, tp dlm keadaan sibuk mcm ni, mmg payah lah nak jumpa kan. Alhamdulillah...dgn adanya BIZ HEBAT ni saya dapat balik ramai ramai ramai kawan2 saya!!!!

Dan...saya akan bawak semua kawan2 saya ni ke arah kecemerlangan & kejayaan!!!

Kepada kawan2 lama yg contact saya hari ni- Era, Lat, Sarah, Ann, Milia, dan lain2 (maaf x dapat sebut semua, saya blur skjap sbb terlalu eksaited!) saya ucapkan terima kasih kerana me"refreshkan" semula silaturrahim kita.

Of course x lupa juga pd kawan2 baru yg berkenalan sama ada melalui blog ini, mahupun facebook dan byk bertanyakan ttg BIZ HEBAT ini dan juga produk - Wan Nadia, Sha, Wani dan yg lain-lain (maaf x dpt fikir semua nama jugak....).

Saya amat SENANG HATI mendapat lebih ramai kawan-kawan!!!!

Insya Allah tak lama lagi kita jumpa lepak-lepak ye....TENKIU!!!